banner-20-1

Mikrostránky / nanostránky

Potřebujete podpořit prodej určitého zboží nebo služeb? Chcete představit nové výrobky? Vyzkoušejte naše tematické mikrostránky a nanostránky. O co jde? Jedná se o malé weby o několika stránkách, které dokáží velmi efektivním způsobem představit konkrétní produkt či službu, jejich přednosti, vlastnosti a výhody, pomohou návštěvníkům v rozhodování a přivedou je rovnou do eShopu. Mikrostránky jsou ideálním způsobem, jak s přijatelnými náklady propagovat zboží z internetového obchodu. Jsou zdrojem zpětných odkazů, vyšší návštěvnosti a nových objednávek. Takový web běží na vlastní doméně s důvěryhodnou adresou a je velmi úzce zaměřen na konkrétní produkt, reklamní kampaň, službu nebo skupinu výrobků či služeb. Jejich cílem je zaujmout návštěvníky, informovat o produktu a přivést uživatele do eShopu. A jak by měly vypadat kvalitní mikro či nanostránky?

Myslete v malém

Zdá se vám, že malý web o několika stránkách nemůže mít na prodej zboží výraznější vliv? Může, klíčem je specializace. Zatímco běžný internetový obchod obsahuje tisíce výrobků a desítky nejrůznějších kategorií, ve kterých se uživatel snadno ztratí, malý podpůrný web v podobě mikrostránek nebo ještě úžeji zacílených nanostránek může velmi podrobně a poutavě představit jeden jediný produkt se všemi jeho vlastnostmi a výhodami. Návštěvník, který není rozptylován jinými výrobky si tak snadněji rozmyslí, co vlastně zrovna potřebuje a rychleji se rozhodne pro případnou koupi. Kromě toho lze samostatné mikrostránky mnohem lépe optimalizovat na potřebná klíčová slova. A jak by měly kvalitní podpůrné stránky vypadat? Především by měly být přínosné pro uživatele, tzn. obsahovat dostatek relevantních informací, dále musejí být originální po obsahové i vzhledové stránce a měly by se specializovat na jedno téma. Měly by být také koncipovány tak, aby návštěvníka postupně navedly od obecných vlastností a výhod zboží k detailnějšímu popisu a objednávkovému formuláři nebo k odkazu do eShopu.