banner-20-1

Nákup zpětných odkazů

Trápí vás nedostatek návštěvníků vašeho webu? Provedli jste optimalizaci a stále nejste dostatečně vidět? Pak je možná čas na budování sítě zpětných odkazů. Nákup zpětných odkazů je klíčovou technikou optimalizace pro vyhledávače a základem dobré pozice ve výsledcích vyhledávání. Nákupem tématických odkazů z webů příbuzných k vašemu zboží či službám získáte jejich sílu a zvýšíte si tak rankové ohodnocení vlastního webu. Linkbuilding, tedy získávání zpětných odkazů, lze považovat za dlouhodobý proces, který je dnes nezbytnou součástí propagace na internetu. Jak si tedy vybudovat efektivní síť zpětných odkazů? A jak pracovat na udržení své pozice? Jaké služby vám nabízíme?

Buďte vidět

Hlavním cílem nákupu zpětných odkazů je být vidět. Hustá síť zpětných odkazů na váš web či eShop způsobí, že vás budou internetové vyhledávače považovat za relevantní zdroj informací na hledaná klíčová slova a zobrazí vás na vysokých pozicích ve výsledcích vyhledávání. Jedině tak se o vás dozví dostatek uživatelů a navštíví vaše webové stránky. Jak tedy probíhá nákup zpětných odkazů a jaké odkazy jsou vlastně ty pravé? Mezi nejkvalitnější zpětné odkazy patří takové, které vedou z tematicky příbuzných webů s vysokým ohodnocením tzv. rankem, který si každý vyhledávač o každé webové stránce vede. Jako první krok vám tedy nalezneme vhodné tématicky příbuzné stránky. Dále zjistíme, jak od nich odkazy získat a zajistíme jejich efektivní umístění užitečné pro vyhledávače i návštěvníky. Tak získáte lepší pozici ve vyhledávačích a více zákazníků.