banner-20-1

Optimalizace landing pages

Nedaří se vám udržet návštěvníky na svém webu? Máte problémy s konverzním poměrem? Jak proměnit běžné návštěvníky v zákazníky? Vyzkoušejte optimalizaci landing pages. Landing page, tedy cílová stránka, je webová stránka, na kterou přicházejí uživatelé po kliknutí na PPC reklamu, výsledek vyhledávání, odkaz v newsletteru, reklamní banner nebo jiný odkaz, který vede do vašeho eShopu či na web. Úkolem landing page je návštěvníka okamžitě zaujmout, přimět jej, aby se o její obsah dále zajímal a proměnit jej v zákazníka. Pokud cílová stránka tento úkol neplní, nepomůže vám ani silná online propagace ani dobré pozice ve výsledcích vyhledávání. Návštěvníci, které přilákáte kvalitní reklamou sice na váš web přijdou, ale velmi rychle jej také opustí. Jak se tedy takovým scénářům vyhnout? Jak návštěvníky zaujmout a přimět je k objednání zboží či služeb? Jak na optimalizaci landing page?)

Rozhodují vteřiny

Je známým faktem, že o tom, zda návštěvník zůstane na webové stránce nebo ji opustí, rozhodují první tři vteřiny. Je tedy klíčové, zaměřit se na první dojem a upoutat pozornost každého příchozího. Výhodou je, že bez dalších výdajů na reklamu lze tímto způsobem získat nemalé množství nových zákazníků, kteří by jinak váš web ihned opustili. Jak tedy optimalizovat landing page? Kvalitní cílová stránka by měla uživateli poskytovat informace, které hledá a měla by být optimalizována na relevantní klíčová slova. Dále obsahuje přesvědčivý text s dostatečným počtem pádných argumentů. Je třeba zde popsat výhody nabízeného produktu či služby včetně záruk, garancí a cenově výhodných nabídek, které logicky navazují na text z inzerátu či banneru, přes které návštěvníci přicházejí. Co se týče grafického ztvárnění stránky, mělo by také korespondovat se zdrojovým odkazem a spolu s textovým obsahem v prvním momentu uživatele ujistit, že se dostal na správné místo. Jedině tak, nebudou návštěvníci zbytečně odcházet a připravovat vás o zisky.