banner-20-1

PPC kampaně

Hledáte nové možnosti propagace? Jak oslovit nové zákazníky? Vyzkoušejte výhody PPC kampaní. PPC kampaně (Pay Per Click) jsou velmi efektivní metodou propagace zboží i služeb. Co je na nich tak zajímavého? U PPC reklamy neplatíte za zobrazení jako u běžné reklamy ale za proklik. To znamená, že platíte výhradně za skutečné návštěvníky, kteří se proklikem na reklamní sdělení dostanou přímo do eShopu nebo na váš web. PPC kampaň lze využít také u sociálních sítí jako je Facebook nebo u nejpoužívanějších internetových vyhledávačů jako je Google nebo Seznam v jejich PPC systémech Google AdWords a Seznam Sklik. Jak tedy funguje PPC reklama konkrétně?

Plaťte jen za proklik

Jaké výhody přináší PPC kampaň? Jak to celé funguje? Hlavními výhodami PPC systémů jsou efektivně vynaložené prostředky na skutečné návštěvníky a velmi přesné zacílení na konkrétní uživatele, kteří právě hledají vaše zboží či služby a snadno se tak mohou stát vašimi zákazníky. Jak to celé funguje? PPC reklama se zobrazuje buď na webových stránkách s tématikou podobné vašemu zboží nebo ve výsledcích vyhledávání na klíčová slova relevantní k vašemu podnikání. Vytvoření takové kampaně začíná definováním klíčových slov a reklamních sdělení, na která se budou PPC reklamy zobrazovat, dále se dohodneme na denním rozpočtu, který jste ochotni investovat a vytvoříme samotné reklamy, které se budou zobrazovat na relevantní klíčová slova při vyhledávání. Vy pak platíte jen za každý proklik a tedy nového návštěvníka eShopu.