banner-20-1

SEO optimalizace

Máte problémy se ziskovostí eShopu? Potřebujete více návštěvníků? Rádi byste lepší pozice ve výsledcích vyhledávání? Pak byste měli přemýšlet o SEO optimalizaci. Optimalizace pro vyhledávače není jen všudypřítomnou mantrou online podnikání ale doslova klíčem ke zvýšení počtu návštěvníků a vyšším ziskům. SEO optimalizace je skvělým nástrojem propagace u internetových obchodů i běžných nekomerčních webů. Snaží se o co nejlepší umístění ve výsledcích vyhledávání na daná klíčová slova. Internetové vyhledávače jako Seznam nebo Google jsou dnes pro většinu online uživatelů branou k internetu a mnohdy dokonce jeho synonymem. Kdo tedy není vidět ve výsledcích vyhledávání nejpoužívanějších vyhledávačů, pro většinu potenciálních zákazníků jako by neexistoval. Jak se tedy dostat na první místa ve vyhledávačích? Jak být vidět na internetu?

Jak probíhá SEO optimalizace

Optimalizace pro vyhledávače (SEO – Search Engine Optimization) u nás probíhá ve třech krocích. Nejprve je třeba provést SEO analýzu a pochopit aktuální stav. Tato fáze může trvat od několika dnů do několika týdnů podle obsáhlosti webu a jeho návštěvnosti. Poté přistoupíme k návrhu nové strategie, která se týká stanovení relevantních klíčových slov a jejich zabudování do obsahu webu, dále technických změn webových stránek a budování sítě zpětných odkazů. Nakonec se pustíme do samotné SEO optimalizace, která se bude týkat jak stránkových (on-page) tak mimostránkových (off-page) faktorů, které nejvíce ovlivňují konečné umístění ve výsledcích vyhledávání. Podle charakteru webu se také více zaměříme na relevantní vyhledávače, například Google nebo Seznam.